tiistai 26. elokuuta 2014

Mitä huomenna luvassa?

Jos mun pitäis nyt mainita yksi huono puoli itsestäni, niin se olisi kyllä ehdottomasti liiallinen asioiden murehtiminen! Oon niin kyllästyny itteeni, kun joka ilta pitää alottaa se sama jauhanta tuolla pääkopassa; kauanko jaksan tehdä nykyistä työtä, missä mä haluun asua, mikä musta tulee isona, millon löydän sen unelmien prinssin, saankohan koskaan perhettä ja ynnä muuta. Sietäisin tätä puolta itsessäni, jos asiat olisi sellaisia joihin voisin nyt heti vaikuttaa, mutta ei. Rakas pääkoppani päättää murehtia asioita, joihin ei mitenkään voi heti saada vastausta, ja tietenkin tämä vatvominen alkaa samantien kun illalla laittaa pään tyynyyn. I <3 myself. Onko muita samanlaisia liikenteessä? :)

Työskentelen tällä hetkellä henkilökohtaisena avustajana selkävammapotilaalle, työpäiviin kuuluu lähinnä jumppaamista ja ulkoilua sään sallimissa rajoissa. Hain työpaikkaa ihan huvikseen, olin siis ollut jo kuukauden kotona ja pikkuhiljaa alko tuntua että lomailu sais riittää. Pääsin heti seuraavana päivänä haastatteluun, ja tiedon että olin tullut valituksi. Hieno tunnehan se oli, mutta nyt se tunne on vaihtunut tylsyydeksi. Kaipaan työelämään haasteita, enemmän ammatillisuutta(olen siis lähihoitaja) ja ennenkaikkea ihmisiä! Asiakkaani asuu siis puolisonsa kanssa kirkonkylän ulkopuolella peltojen keskellä, ulkona liikkuminen on hyvin rajoitettua eikä siellä paljoa törmää ihmisiin. Voi niitä päiviä kun on aika esim. fysioterapiaan, ne tuntuvat ihan juhlalta!

 Joka päivä töiden jälkeen istun tietokoneelle ja selailen avoimia työpaikkoja. Haasteena on vain se, että en tiedä mille paikkakunnalle hakisin, ja vaatimuksena olisi säännöllinen työaika. Olen ihmisenä sellainen, joka kyllästyy kauhean nopeasti samaan, joten työssä saisi olla todella paljon erilaisia päivä. Ehdotuksia, palomies, taksinkuljettaja, eläintenhoitaja? Yhtenä epätoivon hetkenä melkein hain jo jatko-opiskelu paikkaa, mutta onneksi maltoin mieleni! Ehkä kuitenkin ensin muutama vuosi töitä ja vähän pesämunan tekoa ennen opiskeluja, mutta esim. fysioterapeutti tai terveydenhoitaja on alkanut kiinnostamaan. Maybe someday! ;)


Huoh, ajattelin että tänne purkautuminen hiljentäisi edes yhdeksi yöksi tuon rakkaan ajatusmaailmani, mutta turha toivo. Ehkä alan väittelemään itseni kanssa, katsotaan kumpi väsyy ensin minä vai minä? 


Tässä tämän hetkinen oloni tiivistettynä, haha! 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti