maanantai 11. elokuuta 2014

Näin tämä blogi sai alkunsa

Vihdoin ja viimein, minä SAIN aikaiseksi perustaa ihka oman blogin. How fun is that, super fun! Oon ollu koukussa blogeihin jo varmaan vuoden, mutta nyt viimeisen kuukauden aikana oon ahmimalla ahminu niitä, tsekkailen koko ajan blogilista.fi, ja etin uusia blogeja päivittäin. Blogielämä on tosi kivaa, toivottavasti opin tän, ja tästä tulee mun harrastus :)

Tämä blogi tulee kertomaan mun matkasta omaan minuuteen, rajujen elämänmuutosten, mm. avioeron ja laihdutuksen "ansiosta" olen ruennut tutkailemaan itseäni enemmän. Tai on kyllä ollut pakkokin, koska peilistä ei katsokaan enää sama vanha "ei-huvita-mikään"-minä, vaan elämänjanoinen, uusia kokemuksia hakeva nuori nainen, jonka on pitänyt opetella melkein alusta oman elämän hallinta. 

Tällä hetkellä mun motto on "If you can dream it, you can do it!", ja sitä oon nyt noudattanut viimeiset puoli vuotta. Mikä ei tunnu hyvälle, sen suljen pois elämästä. Päti se sitten työhön, ihmiseen, tekemiseen yms. Tätä elämää elää vain itseään varten, ja silloin tällöin tulee tilanteita missä on vaan pakko sanoa ei tai hyvästi. Olen yrittänyt opetella elämään niin, ettei stressaisi liikaa tulevasta, vaan eläisi täysiä nykyhetkessä. Voin kertoo, että kun on tämmöinen haaveilija niinkuin minä, niin se ei ole helppoa! No, baby steps, ehkä jonain päivänä :) 

Pyydän jo etukäteen anteeksi blogini ulkoasua, menee hetki ennenkuin opin muokkailemaan yms tätä. Mutta toivon, että ne harvat jotka ehkä eksyvät lukemaan tätä, eivät välitä siitä vaan tekstistä :) 


See you later, nyt täytyy ummistaa silmät jotta jaksaa taas huomenna ahertaa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti